Celluitproblem?

Jag har aldrig haft problem och jag tror helt ärligt på att min fina hud på benen och rumpan beror på dessa plattor.


Ett tunt och väldigt fin sandpapper. Det ruggar ytan lite likt peeling och ökar alltså blodcirkulationen. När blodcirkulationen är konstant så hinner det inte bildas några ojämna ytor i huden.
Samtidigt som man cirkulerar denna så slipar man även bort håret och får en vacker och fräch hud. Sedan smörjer man bara in sig och benen blir jättefina. Och alla problem med celluiter och apelsinhud är puts väck!

Började med detta för något år sedan och mina ben har aldrig varit så fina som nu!
Köpte dem på Kicks innan, samlade på mig massor.
Och jag vägrar att banta, vill ha mina kurvor!

Kram Hanna


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Såna har jag oxå, men kan man använda det på rumpan oxå... hm

2009-10-07 @ 15:44:57
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0