Lip plumber och maskara!


Detta är det enda märket som gör mina läppar större.
Den provades även av Paow, men hon visade inte vilket märke det var när hon visade sina uppsvullna läppar. Så nu vet ni det med!
Och när ni ändå köper detta för 35kr(ett skämt så billigt men sant!) så passa på att köpa lösögonfransar på tub! Skitbra, man får verkligen långa och fylliga fransar!


Normalt sätt så föredrar jag att klistra dit fransar på en salong, men detta är verkligen ett riktigt bra alternativ! Och helst sprutar jag in restyle i läpparna men om ni har gjort det så vet ni hur ont det gör.

När det gäller läpparna så torrborsta dom innan! Resultatet blir 10ggr bättre!

Här finns dessa produkter.


Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så mycket för din kommentar i min blogg! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av hur många som använder vilken mascara imorgon :) Men vart hittar man denna mascara?



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram och kärlek ♥

2009-10-07 @ 19:00:44
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: Alexandra

de där läppglanset ska jag ha!

2009-10-09 @ 18:34:45
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0